Back 4 a sec! Part III






White Choc Babe Wanna Be: Hey there! ;) Tea? Ocean? Do something?

Choc Man: Yooooooooooo!!! Let's tea at my place!

White Choc Babe Wanna Be: At your place??!?! 5 minutes and i'll be there!!

Choc Man:Sweety, let me put my head over ur legs...

White Choc Babe Wanna Be:.... Huuumm????

Choc Man: Let me just be over u....

White Choc Babe Wanna Be: !?!?!?!?!!?!?!?!?

Choc Man: Let me kiss u and hold u and.... and .... and .... and....

White Choc Babe Wanna Be: Baby, I'm leaving! ;)

Choc Man: Sweety!??!! Are u leaving me like this?!?!?


Comentários

Moyle disse…
and the story ends with a trip to the toilet
Miss Daisy disse…
Moyle Ma Man,

Is it that obvious!??!
Damn!!! ;)

Yours, D.
Jiminy_Cricket disse…
Oi Bigs,

Eu fiquei só pela foto ;) é muito choc ;) fiquei chócada!!!!

jus
Anónimo disse…
E que bela foto... n sei se lamba ou se trinque lol!
Miss Daisy e Jiminy, para quando um chá cá em casa? Bjs
Amesterdam girl

Mensagens populares deste blogue

Conversas de Nível 1 no Grau de Inteligência!

Entaladela?!?!????